ge mig bara en lägenhet

Alltså jag trivs verkligen jättebra i Stockholm to be honest, men en sak jag inte står ut med är bostadsmarknaden här (no kidding). Så jäkla segt. Jag älskar läggan jag bor i nu men den har jag bara till slutet av januari och i slutet av januari börjar ju även Emil jobba här nere så vi måste hitta något tillsammans. Dock har det gått förvånansvärt bra att leta bostad, har fått mer respons av att söka som par än själv. Har några visningar inplanerade lite varstans. Var bland annat på en visning igår efter jobbet och en idag.

Hoppas innerligt att vi får någonting klart snart då det börjar dra ihop sig.
Såå om någon vill hyra ut en lägenhet till världens bästa par - hör av er!

Drömmer om bostadsrätter men det känns jäkligt långt bort, speciellt i den här staden. En skokartong är typ dyrare än en herrgård hemma i Norrland.

Kommentera inlägget här :