just nu

ca 3 veckor kvar på den här terminen och sommaren tar vid, hur galet är inte det? Bara ett enstaka år kvar av studierna sedan. Smått panik när jag tänker på det. Men den paniken får vänta lite, än finns det tid kvar att njuta av.

Helgen var magnifik.
Befann mig som sagt hemma i Timrå och det blev en väldigt lugn och inte allt för händelserik helg. Heeelt i min smak, kände att jag behövde detta. Så nu är jag laddad med lite ny energi för att ta mig an vardagen igen. Ser dock fram emot nästa helg redan. Som kommer innehålla after work med jobbet på fredag och middag och eurovision på lördag. Sen att det ska bli sommarvärme hela helgen är bara +++, ska passa på att njuta till max!

åt lunch med mamma och pappa på en asiatiskt restaurang i fredags, gött vare.
I stort sett enda bilden jag tog under min lilla hemresa.
 
 

Kommentera inlägget här :