Woho

Snaaart är första arbetsveckan gjord, bara en dag kvar. Thank god... nämen.. det går faktiskt bra att jobba ändå.
Bra arbetsplats med bra arbetskamrater och dessutom trots att jag ska jobba i princip hela sommaren så har jag så mycket roligt att se fram emot!
 
Har nämligen ägnat kvällen åt att boka en hel drös med flygbiljetter.
Nästa vecka, då det är midsommar, blir det en visit till timrå.
Veckan där på, på torsdagen, åker jag och Emil till Västerås/Stockholm vilket ska bli jätteskoj. Träffa Emils familj som det känns som år och dar sedan sist.
OCH veckan efter den, torsdagen därpå, åker jag till Göteborg för att hälsa på min kära syster! 
Ja inte klagar jag nu i alla fall. Reser runt hela sverige på tre veckor.
 
Hade sån lyx och fick ledigt tre dagar från jobbet, det är därför jag har kunnat boka dessa resor. Hade i princip varit omöjligt annars. Men efter Göteborg resan blir det nog lugnt ett tag. I slutet av Juli blir det ju dock Timråresa igen då det vankas bröllop oså. Sen blir det ju som sagt Turkiet i August.
Vilke
 
n jäkla toppensommar alltså!
 
 

Kommentera inlägget här :