snart helg

Så, då har snart ännu en arbetsvecka seglat förbi. Endast morgondagen kvar sen så är det helg. Det ska bli otroligt skönt med helg och otroligt skönt att inte ha något speciellt inplanerat mer än att sova ut och ta det lugnt.
Har slagit på stort också och bokat en klipptid på lördag. Det var liksom på tiden då jag spenderar alltför många stunder om dagen med att rycka bort brytna hårtoppar...ops!

Just nu roar jag mig med att baka en kladdkakecheesecake då det är jag som har fredagsfikat på jobbet imorgon. Hade tänkt toppa den med jordgubbar för att jag göra den lite mer *somrig*. Hoppas den blir bra och att mina arbetskamrater tycker likaså.

Nä nu måste jag kolla till kakan i ugnen.
Om allt går rätt ska den se ut ungefär såhär:
(bild lånad från http://lisasgodbitar.wordpress.com/)

Kommentera inlägget här :