På lördag på lördag

Ja, på lördag åker vi som sagt till Turkiet då. Det blir tredje gången jag åker dit, faktiskt. Men som sagt det är billigt och varmt där, det man vill ha. Men nästa gång det blir utlandet vill jag testa något nytt.

Som vanligt när jag ska resa iväg någonstans har jag gjort en liten packningslista med grejjer där jag bockar av saker jag packat ner.
Trots att jag är väldigt noggrann och strukturerad så blir jag ändå alltid nojjig att jag ska glömma något.
Men det ska nog gå bra, så länge man har pass,biljett och bikini så löser sig resten, right?

Sist jag var i Turkiet var 2008. Då åkte jag med mamma och pappa, jag hade precis påbörjat min första vecka på andra året i gymnasiet då vi drog iväg. Här är en bild på me från den resan (färgade f.ö. håret knallrött när jag kom hem därifrån)
Vet väl inte vad jag ville ha sagt med det här inlägget, ska väl fortsätta med min packningsnoja nu. Ciao


Kommentera inlägget här :