Dålig uppning igen

Går inte att uppdatera bloggen från mobilen just nu vilket gör att mitt bloggande får lida för jag skriver oftast från mobilen.
I alla fall, jag befinner mig i Umeå just nu. Åkte upp hit i söndags när Emil skulle upp igen. Blir kvar tills imorgon kväll då jag måste ta bilen och åka hem igen för att vara hund och kattvakt medan mamma och pappa åker iväg på mcsemester. Känns lite pirrigt att jag ska köra helt själv i 25 mil haha.. men det går nog bra!

Förövrigt fick vi betyg på uppsatsen idag, jag och Amanda fick G! Sjukt skönt!! Hade dock inte suttit fel med ett VG men men. Nöjd är jag ändå. Ikväll ska jag möta upp Amanda och Veronika nere på stan. Vi lär väl ta oss ett glas och snacka lite, trevlans.

Nej nu måste jag gå och göra mig i ordning
Ciao

Kommentera inlägget här :