Game night

Igår hade vi seminarium och grejjs på skolan, det gick faktiskt bra, så nu är man klar med det mesta inför den här veckan. Bara omvärldsanalysen och hemtentan kvar! Hemtentan hade jag tänkt börja på ikväll..
Men men till igår.
Igår hade vi då alltså "gamenight" med hela klassen och faddrarna. Det var riktigt roligt, faddrarna hade hyrt en kvarterslokal på ålidhem som vi höll till i, bra fest lokal var det. Dock var jag nykter för jag var inte alls särskillt peppad på att dra ut igår... vilket märktes att det inte bara va jag som va. Första "uppgiften" vi fick inom våra nollningsgrupper var i alla fall att vi fick en lista på massa tokiga grejjer som vi skulle hitta inom en halvtimme, och den grupp som hittat flest av sakerna på listan. Självklart vann grupp GRÖN, mni grupp! Haha vi är bäst, har typ vunnit de flesta grejjerna. Vår grupp delade upp oss i mindre grupper så att vi skulle kunna sprida ut oss i letandet, så jag, Martina och Amanda drog iväg åt nå håll och det vi bidrog till listan med var: En pizza meny, en använd kondom (hahaha...) en film där Amanda går fram till en hund och säger "Vilken fin katt)...  så ful film, synd bara att det var så mörkt ute så det syns inte att det är en hund, men jag har världens lust att posta den där filmen på typ facebook haha.
Sen körde vi lite andra lekar och sånt också, mycket roligt!
Idag är det föreläsning från 13-17 som gäller (segt) sen hem och laga nån mat och börja skriva på hemtentan.
Rolig dag (not)
see ya

Kommentera inlägget här :