Surprise

Både bra och dålig dag idag.
Det mindre roliga var att syrran har åkt tillbaka till Göteborg igen, snäll syster som jag är så skjutsade jag in henne till tågstation och sa hej då. Vem vet när vi ses nästa gång, mest troligt till jul... shit!
Igår beställde jag min kurslitteratur, tur som jag har så behövde jag bara beställa en bok som gick lös på 388:- inte alls farligt. Och idag släpptes ICA-student så man fick ju lov och skicka in en ansökan till det också, verkar fett!
Vad har jag mer gjort idag?? hmm.. var på banken en sväng.. men vad ser jag när jag kommer hem från banken.. Jo att jag har fått ett utbetalningskort från skatteverket på 3486:- Liksom, what? Visste inte ens att jag skulle få tillbaka pengar från skatten, men det kom som en väldigt bra överraskning, så jag klagar inte!
Så nu när man har lite extra cash så blir det nog med 99% säkerhet ett mobilköp!
Härligt

Kommentera inlägget här :