stora staden

Nyss käkat lite middag och sitter nu och dricker lite cider. Vi ska väl dra oss mot Parken sen eller va det nu hette och kika på familjen. Blir finemang det.

Var ju iväg till stan förut, huua va mycket folk överallt. Storstäder är inget för mig och då är göteborg inte speciellet stort ändå. Blir så stressad av storstäder..

Men men, shopping blev det. Var in på weekday och där köpte jag en hattmössa typ haha den var nice. och en jacka från cheap monday.. men den gick lös på 1100 så jag fick lite ångest efter ett tag så jag lämnade tillbaka den. Men lyckligtvis hittade jag en liknande på gina tricot (otippat) för bara 600 så då blev jag nöjd ändå. Sen fick någon liten väst grejj från monki följa med också.

Imorgon tror jag det blir lite second hand shopping, great.

nu ska jag typ platta håret
ciaao

Kommentera inlägget här :