working class hero

Mamma har köpt laktosfri mjölk nu, HAHA
Jag går ju runt och whinar om att jag har ont i magen hela tiden så det kan ju vara värt ett försök å se om det blir bättre. Så nu ska jag försöka hålla mig borta från mjölk så gott det går och se om magen mår bättre.

Seg dag, har ingenting speciellt på gång.
Det som står på schemat idag är att
*Åka till farfar som fyller år
*skriva ett CV (om jag har orken för det dvs)

Känner att ett jobb är verkligen behövligt nu, studiebidraget räcker ju inte på långa vägar. Det är sjukt egentligen hur man har lyckats klara sig på 1050 kronor i månaden. Hmm. Positiva med våren är i alla fall stipendiumet som vi Gymnasiestuderande i Timrå får söka varje år, ligger ju omkring 5000 så det är ju alltid nåt. Ska fixa en ansökningslapp till det imorgon.

ja men det var väll allt för tillfället
heido

Kommentarer :

#1: Linnéa

hoppas mjölken funkar =)

skriven

Kommentera inlägget här :