Skolmassaker igen.

Vad håller på att hända egentligen, eller rättare sagt vad har hänt? Tycker att man allt oftare får höra om dessa skolmassaker. Unga killar som går in i en skola och skjuter ihjäl massa oskyldiga människor. Vad i hela friden har hänt med samhället? Jag blir så jävla förbannad. Hur många sånna här sjuka människor finns det ute i världen? Dom måste ju ha några jävulska fel i hjärnan. FÖRSTÅR INTE. Hur kan man göra något så jävla sjukt, som om det vore lika lätt gjort som att döda i något meningslöst jävla spel. Det är som att dom här människorna inte lever i verkligheten utan i sin lilla egna värld där man får göra som man vill. Jag förstår inte vad dom vill med det dom gör, vad dom får ut av det. Är det någon slags hämd? Isåfall, vad skulle det då vara? Man kan ju bara undra, för svaret har bara den jäveln som gjorde det. Att dom sedan är så fega att dom tar livet av sig själva gör mig bara ännu mer förbannad. Om dom ändå ska ta livet av sig själva så kan dom väll hålla sig till det istället för att låta massa andra människors liv också gå till spillo. Så jävla fruktansvärt det måste vara för dom nära och kära till offrena, kan verkligen tänka mig hur hemskt det måste vara.

Nä fyfan alltså, jag kokar inombords. Varje dag läser/ser man om sjuka grejjer som detta och dessutom andra "vanliga" våldsbrott som bara verkar bli mer och mer. Hur kan människor blir så här sne? Det måste ju vara något som gör att dom blir så här. Man kan ju skylla på tv spel, data spel, filmer och allt sådant. Men vad vet jag. Någonting måste i alla fall förändras. Snart måste man väll börja ha vapenkontroll och vakter på skolorna. Vad skulle det vara för skola?

Nä, orkar inte fundera på det där något mer, blir så förbannand.
NU ska jag se idol.

Kommentarer :

#1: Linnéa

Sinnes det där. dom måste ju va psykstörda elr nåt. Lever väl sig in i tv-spelen. Snart kommer det väl att hända i sverige med ;/

skriven

Kommentera inlägget här :