Rain and rubberboots



Ja inte händer det mycket här inte. Idag har jag varit trött och oengagerad till max. Blivit förbannad på människor som överdriver. DET ÄR IDROTT, INTE PRECIS PÅ LIV OCH DÖD? Ja, jo. Diskuterat fördomar som i ettan. Har inte blivit någon bättre människa sedan dess, har ju fortfarande samma fördomar.


Trött utan dess like också. Kanske beror på att jag låg vaken och stirrade i taket halva natten. Kanske kanske. Veckorevyn och jag låg helt utslagna på sägen förut.

Och jag fortsätter mitt ältande av Håkan. Men det kommer nog en liten vändning snart.
Snart ska jag kila över till simon, höra senaste skvallret. Snacka massa skit och må bra.

Kan man ha på sig gummistövlar på skolan? Det är egentligen inte gummistövlar, dom är ju korta, men i gummi.. Mamma köpte dom igår, riktigt fina faktiskt. Men ja.. vad skulle folk säga om det. VARFÖR bry sig egentligen, man måste köra sitt eget race. Men så lätt är det inte.

Fan

Det regnar, regnar och regnar.

Kommentera inlägget här :