Mattesnille..

.. är man inte. Nej verkligen inte, hade nationella i 2 timmar idag, Matte A del 2, det gick sådär. Orkar inte bry mig för mycket egentligen. Blev en väldigt kort dag i skolan idag, började 12.00 med nationella och Olle (min mentor) var så snäll så vi fick sluta efter det, och jag blev klar efter 1½timme så då drog jag hem igen.

Innan skolan så åkte jag till tandläkarn, eftersom deras telefonlinje var avstängd.. och ja, väl där så träffade jag Annica och alla, lite trevligt. Pratade igenom arbetsschemat så nu är allt klart. Börjar jobba veckan efter skolan slutat.

Kom i alla fall överdrivet tidigt till skolan, så jag satte mig vid skåpet och hade tänkt lyssna lite på ipoden och få en lugn stund. Men icke sa nicke, en viss Robin skulle ju komma och uppehålla en, satt och peta men långfingrarna som om jag vore ett djur i bur haha. Men inte lider man av det inte, nejdå, det var nog bara trevligt.. Han är som en liten unge, stod vid mitt skåp efter nationella och självklart så dyker han upp då också och ska rota och känna på allt jag har i mitt stökiga lilla skåp.

Eftersom att jag inte tog moppen till skolan idag så fick jag mig en liten promenad från timrå och hem, slet och kämpade i motvind. Väl hemma så ramla jag ner i sängen, ligger nu där med laptopen på magen. Väääldigt slappt.

Imorgon ska jag klippa mig! Wiiiiiiiiiiiiie, eftersom jag är ett big fan of coola frillor så blir det nog en sådan för mig med. Dock ska jag försöka spara på längden.

Igår var jag till birsta med mamma och pappa, jag blev glad. Snart kommer Canon EOS400D vara i mina ägor var så säker. Tittade olika priser oså på den igår med mami och tydligen ska pappa betala mer än hälften om jag är gullig som han uttryckte sig. Men det är jag ju alltid, nämen skämt å sido.

Ikväll blire väll jogga en sväng, tare lugnt osånt vanligt stuff.
Inga planer för veckan än.
kanske på fredag.. men det återstår att se.
Gotta GO

simma lugnt

Kommentera inlägget här :