Headbanger

FY vilken härlig dag! på sätt och vis i alla fall.

vernisaget på skolan var tråkigt, som jag visste att det skulle bli. Aplite folk kom men ett plus var ändå chipsen. Svullo - that's me

Va hände mer än det då.. hmm... Josef satt och disskuterade med dom andra grapparna om gud! hahaha det var roligt att lyssna på. "Men ni förstår ju inte, jag går i kyrkan 2 ggr i veckan, och det är mer än bara gud skapade världen, jesus osånt" typ nått sånt haha. Okej jag ska vara snäll, alla har sina egna åsikter.

Konstigt hur vädret kunde skifta så snabbt, imorse när jag åkte till skolan regnade det? sedan när vi skulle ha idrott var det stekande hett. Jävulskt snyggt med rosa armar sedan då.

Blir nog en tråkig helg den här helgen, har inga planer direkt. Tro fan att jag ska ut och springa en sväng, även fast att det är FREDAG KVÄLL.
Men har uppdaterat ipoden nu så har massa go musik

PÅTAL om musik söker två låtar som jag måste ha som jag av någon konstig anledning inte har
Head Automatica - Beating heart baby
Silverstein - My heroine

skickaskicka*
har även laddat ner 3 armor for sleep album nu - NICEE

det var väll det va.
HART' BRA

Kommentera inlägget här :