Uppgradering av min canon

Är fortfarande sjuk! Det är helt otroligt, har haft feber i 11 dagar ungefär. Men idag var vi till doktor och han skrev ut penicillin åt mig. Så snart så är jag helt kry igen.

Ja vad har hänt dom senaste 4 dagarna då jag inte skrivit då.. ja i princip inte mycket alls eftersom jag legat i högfeber hela dagarna. Men någon snabb sväng till birsta oså har jag väll gjort i alla fall. I onsdags fyllde även pappa år så då kom farmor och farfar och mormor hit på middag, trevligttrevligt. Sen kom ju även moster hit en sväng och hon hade ju lilla Milia med sig, världens sötaste unge!

Hmm ja.. vad finns det mer att säga.
Jo jag har investerat lite nya grejjer till min kamera!
Ett sigma 55-200mm objektiv, 800:- + 131:- frakt Väldigt billigt när ett nytt kostar runt 1500!
Och idag köpte jag även en kamerväska för 319:- Dessvärre lär jag nog sälja den väskan snart, när den inte rymmer allt för mycket. Men den funkar ju nu i alla fall när jag bara har orginal objektivet och det nya som jag snart får. Tillbehör är ju så satans dyra till kamerorna även, förstår inte. Så ja, det lär nog dröja ett tag innan jag köper något till den igen.

Men nu ska jag väll ta lite penicillin och sedan kika på tv.
Imorgon blir det stranden, härligt!
HEJ

Mitt nya objektiv

Kommentarer :

#1: Tobias

svar: tack :) gillar också chinosen!

skriven
#2: Victoria

Jaa, att vara sjuk är inte det roligaste precis! Krya på dig :)

skriven

Kommentera inlägget här :