future

Jag.. kan... inte ... ANDAS.
Min näsa är igen täppt.
Vart är nässprayen när jag behöver den????

Jag hade världens drömma-sig-bort-kväll igår. Låg i sängen med armarna under huvdet och stirrade ut genom fönstret och tänkte på den kära framtiden. När man flyttar hemifrån, hur jag ska inreda min lägenhet o.s.v. Jag verkligen såg allting framför mig och det var en sån härlig känsla! Jag brukar tänka för mig själv att genom att tänka på framtiden klarar jag mig igenom nuet.

Det är så att jag har en ljusare syn på framtiden än vad jag har på mitt liv nu. Skulle vilja leva livet på ett helt annat sätt, men det kan jag inte göra nu. Så genom att tänka på hur bra framtiden kan bli så ser jag hopp. Jag ser framför mig alla nya människor man ska träffa när man flyttar och slår sig ner i en annan stad för att plugga. Tror det kommer bli asbra jag. Jag ser verkligen fram emot det också! Kanske för en gångs skulls ska jag träffa några människor som är som mig! Sitta ett par pers och bara snacka musik och lyssna på massa gamla godingar. Har väll ingen jag kan göra sånt med förutom syster min.

Here's a toast for the future!

Kommentarer :

#1: jag

umeå? eller hur? ^^

skriven
#2: jag

umeå? eller hur? ^^

skriven
#3: jag

umeå? eller hur?^^

skriven

Kommentera inlägget här :