stoned

Varför är alltid min skalle översvämmad av massa dumma och dåliga tankar på kvällarna? ALLTID.
Kan aldrig somna p.g.a. den dumma skallen!

Jag funderar alltid för mycket har jag märkt, mår dåligt av det.. det trycker ner mig.
Helt meningslöst inlägg här nu.
Skriver väll mest bara för min egen skull skulle jag tro.

Jag känner oro, ledsamhet och förvirring och allt som är dåligt. Jag känner efter för mycket jämt. Känner efter på allt som är negativt. Måste fan sluta med det, kommer inte gå bra annars.

Jag vet mycket väl varför denna oro kommer upp i min skalle, men det kan jag inte skriva här. Men förstår inte varför jag hakar upp mig på det så jädrans mycket!!! Som om det vore allt i världen, och det är precis vad det inte är.

Life goes on
That's it!
Nu har jag skrivit massa strunt
sååå nu ska jag fortsätta lyssna på Dido. JA DIDO, hon har gjort ganska många mysiga låtar.
En gång så lyssnade jag på en och samma låt med henne 6 timmar i sträck, i en bil från Kalix och hem till Timrå

Kommentera inlägget här :