school start

Yes, då var det dags igen. Första dagen avklarad
HPSP2
.... känns sjukt att skriva 2, känns som om det var bara en vecka sedan man gick i ettan. Jaja, snart trean sen snipp snapp slut så var sagan slut.

Ganska meninglös dag, började halv 12, var klar på tjugo minuter cirka.
2 nya folks har anslutit sig till den inre kretsen också. Nej men 2  nya flickor som börjar i HPSP2/SP2, intressant? Njaaa
Sen har Magnus och Tomas bytt från SP till HPSP också, onödigt? svar: ja. Hade hellre gått i SP men whatever.

Imorgon får vi schemat, hohoho, lär vara sämst tippar jag på.

Nu ska jag få i mig lite käk sen slå en signal till Camilla och höra om hon ska med ut och springa.
Jag MÅSTE seriöst börja träna och äta nyttigare. Står inte ut med mig själv snart.

Bra att hela skolan är full av snygga smala tjejer, jippie...
Hej ångest


Bild från höstterminen i ettan.

Kommentera inlägget här :