konversation

BoWer | Som en gammal sten. säger:
Men nu när jag väl snackar med dig. Jag har en fråga som jag funderat på i rejäla evigheter. Visst är du tillsammans med Svensson?

Lina | säger:
Hahaha va?! nej det är jag inte
BoWer | Som en gammal sten. säger:
Okej, trodde du hade kille

BoWer | Som en gammal sten. säger:
Så du har ingen kille?

Lina | säger:
nopp
BoWer | Som en gammal sten. säger:
Du har inte haft på ett tag heller, eller?

Lina | säger:
Snart ett år sen sist
BoWer | Som en gammal sten. säger:
Jaha
BoWer | Som en gammal sten. säger:

BoWer | Som en gammal sten. säger:
Så du har inte varit tillsammans med Svensson? Jag tyckte ni var så väldans nära varandra och var med varandra varje dag och filmkväll och typ sova över osv, eller något

Lina | säger:
haha nejnej han är mer som en bästa kompis bara
BoWer | Som en gammal sten. säger:
Tufft
BoWer | Som en gammal sten. säger:
Ajja, då vet man det

Hahah ojdå Patrik, du och så många andra har så fel. Skulle aldrig kunna se mig själv vara tillsammans med Simon han är en av mina bästa vänner, det funkar liksom inte, det skulle vara skit konstigt. Kommer aldrig hända. Dessutom förtjänar Simon någon mycket bättre än mig.

Lite småroligt sådär.

Kommentera inlägget här :