Hurriiicane

Kom inte på någon bra rubrik.

Men tar lite snabbt det jag vill ha sagt.

Mamma och pappa har varit gifta i 15 år idag! Är inte det kärlek eller, hu hu. Fint det, fintfint. Blir hem och äta något gott med dom sedan då. Jag tyckte mamma skulle köpa champagne med det tyckte inte hon haha. SYND LINA.

Sitter just nu hos Sajmonboy, har färgat hans hår, mörkbrunt! Blev sniggt, men om han klipper frillan bara så kommer det se ännu bättre ut. Jag snyltade lite och tog lite färg till min urtvättade lugg också, så ja, nu ser den inte ljusbrun ut längre.

Var väll det.
Jo vig såg nyss en ganska kass film. Lost boys hette den.
Igår så jag även en värdelös film som hette The objective, se INTE den

JUST JA!
Hampus stack till Örebro idag, buhu, tråkigt.
Kommer sakna han jag, men ja, så är det.

Tack o' Hej

Kommentarer :

#1: Hampus

Hur skulle nån kunna sätta kedjor på en hurricane?

skriven

Kommentera inlägget här :