dead girl walking

GAAH
Jag är helt död
eller ja, jag är helt slut.

Ställde väckaren på 10, när den ringde stängde jag av och somnade sedan om igen, wooopsi.
Vaknade halv 1. OJSAN. Vad hände med vända på dygnet?

Sitter med gårdagens toviga hårsprays lockar, tror allt att jag ska slääänga mig in i duschen alldeles strax. Camilla skulle tydligen komma förbi innan hon åker. Lämna tillbaka kläder till mig och sedan ska hon låna min FETA mp3/CD spelare. HAHA! den har jag kanske användt, hmmm ja inte mycket i alla fall. Men den är som ny.

Hösten/Vintern kanske inte blir så jävla depp ändå, man får försöka vara positiv.
+ Lista höst/vinter:
1
. Timo Räisänen, Annika Norlin (Hellosaferide/säkert!), Paramore och massa andra bra artister/band kommer med nya skivor! GREAT
2. Håkan konserten i November.
3. Kanske,kanske,kanske Turkiet i September någon gång.
4. Födelsedag och julafton, alltid ett plus.
5. mörkakvällar med film och lite gotta, hur mys som helst.
- Lista höst/vinter
1.
Vädret! regn,blåst, snö, kyla USCH
2. SKOR! jag har aldrig gillat boots, stövlar och sånt skit man har på vintern, jag vill hellre gå i ett par converse eller vans hela vintern, men det är lite kallt va. Såå ja vad gör man, får väll försöka hitta några billiga skor som får duga någon gång ibland.
3. HALKA! Får se hur länge man klarar av att stå på benen iår.

Finns nog hur mycket som helst som jag skulle kunna skriva på den där listan, men orkar inte komma på något mer för tillfället.

NU BLIRE DUSCH.

Kommentera inlägget här :