I can't escape myself

Jag älskar hösten har jag kommit fram till, iaf dagarna då solen skiner! Alltså alla färger, det är så vackert!! Haha
jaja

Idag började jag 8.10.. jobbigt, klev upp 6.20 ännu jobbigare! Som vanligt på morgon, läste st och dagbladet skippade frukosten även idag, fanns inget lockande att äta.. säger vi^^ Sen så fixade man väll sig och sånt då. Sen så fick jag skjuts av camilla till skolan idag ;) haha. Jag skulle på stan efter skolan med Sara så då kan man ju inte åka moppe precis.. eller kan kan man väll.. men ajja
Första lektionen hade vi dubbeltimme i naturvetenskap, men vi fick gå kanske 40 minuter tidigare för att vi skulle på föreläsning i skrivsalen. Det var en kille som hade varit nazist som stod och babblade massa om det, väldigt intressant faktiskt! Menmen efter det var man döhungring eftersom man inte ätit någon frukost, på rasten satt vi bara borta med NV nördarna ;) haha. Carro totally want me to be emo with her, I gotta think about that haha. Sen så efter rasten hade vi samhälle, satt i biblioteket och skrev på den s.k. fördjupningsuppgiften.. väldigt tråkigt. Haha camilla lånade en dator som vanligt, och satt inne på lunar SOM VANLIGT! :D she's a nerd, yes.

Efter det så slutade vii. jag och Sara trodde det va lugnt tills bussen skulle komma så vi brådskade inte till busshållplatsen, sen så såg vi bussen typ hundra meter bort och då vare bara att kubba! JOBBIGT, jag är inte gjord för att träna x) Även att vi inte åkte motorvägsbussen så det tog typ hundra år innan man var framme i stan, och dåligt ont i huvudet man fick då... Väl inne i stan så gick vi runt på varenda butik ungefär, haha. Jag skulle köpa en RÖD<333 mössa.. men inte f*n hittade man någon, typiskt! I'm in love with the color red<33 såg en så fin kofta på carlings, den var också RÖÖÖD, awww^^ Menmen, man får väll åka och kolla nå mer så kanske dom fått in nån mössa som passar. Sara köpte iaf en t-shirt typ :) ajja.. vi var inte där så jätte länge så jag käkade hemma och så.. och sen dess attt jag kom hem så har jag suttit här. Har även haft en dålig hårdag idag, så jag lånade Elins mössa imorse^^ haha. är så less på mitt hår, vill verkligen färga det!!!!!! kanske ska göra det på lovet tror jag, eller tidigare får se.

Men nu tänker jag inte skriva mer
Ikväll är det heroes! :)

Hare bra!! / Lina

Here's a toast for loneliness !

Kommentera inlägget här :