skor

Haft en kort men rolig helg som spederats i Göteborg. Kul att få hänga med syster igen, händer ju som inte allt för ofta. För övrigt är ju Göteborg en riktig schysst stad att vistas i också.
Så nu var min andra minisemester över och jag är tillbaka i Umeå för jobb.
Känns faktiskt helt ok. Efter tre helger på rad som spenderats på annan ort ska det bli riktigt skönt att va i Umeå ett tag och inte göra något speciellt alls. Funtar på att ta det kolugnt hela helgen.
I slutet av Juli blir det två helger på raken som kommer spenderas hemma i Timrå. Ena helgen där ska vi ju som sagt på bröllop. Och på tal om bröllopet så klickade jag hem ett par skor som jag hade tänkt bära då.
Här är dom:
ca 500 kronor från Asos. Jag är nöjd!
 

Kommentarer :

#1: mamma

Snygga!

skriven

Kommentera inlägget här :