Mustasch

Överskriften sammanfattar gårkvällen ganska bra!
Men kan ju dra den lite snabbt.
Jag, Sofia och Amandas kompis Alexandra blev bjuden på gomat hos Amanda, älgstek med en fab kladdkaka till efterrätt. Mätta och belåtna drog vi vidare till Johanna som är nyinflyttad i en fin etta på berghem. Riktigt mysig lägenhet. Väl där spårade festen ur i en enda stor mustaschfest, haha sjukt ful. Min musche stannade på resten av kvällen..
Efter muscheförferre hos Johanna hoppa vi på bussen för att ta oss ner till designhögskolan och deras julfest. Men, det var inte den lättaste färden, stormvindar + hällregn slutade i att vi alla såg ut som disktrasor. Regnskydd i form av systempåsar och hundpajspåsar var till hjälp i alla fall för håret. Men lite (mycket) regn har man väl inte dött. Vi anlände ju tillslut till designhögskolan (sjukt grymma lokaler!) och väldär dansade vi oss varma och torra?.. Blev en rätt crazy kväll kort och gott. Varför exempelvis jag och Amanda fick för oss att vi skulle lägga oss på dansgolvet är ju en bra fråga. Här får ni lite bilder iaf!
mumsigt
Amanda och Alexandra
Veronika och Rebecka
Nils och Veronika
Kalle och hans friend som jag ej minns namnet på
regnigt
ehem..
snygg granen
dansa

Kommentarer :

#1: cmamme

Hhahaha kungpåsarna ni tog iaf! Bajspåse o spritpååse! : D



Min kväll var BAJS. Utan sprit..

KORTKOTGOOTTT

skriven

Kommentera inlägget här :