Tiden går sakta...

...när man är ensam hemma vill jag lova!
Mamma och pappa är i Turkiet, Elin har dragit tillbaka till Göteborg och Emil jobbar ju om dagarna, så här sitter jag, helt själv. Ganska trist!
Men men, man får försöka fördriva tiden på bästa sätt.
Idag har jag gått promenader med dogge, diskat undan lite disk, tvättat, varit till frissan (toppade bara det som va slitet), spelat lite dator, handlat o.s.v.
Emil slutar klockan 20 så hade tänkt laga någon middag tills han kommer hit. Sen middag jag vet, men det är så tråkigt att äta ensam så då väntar jag hellre.
Nu vette tusan vad jag ska göra fram till att jag ska börja med maten.. hmm, tror det blir till att plocka undan lite på rummet.
På tal om mitt rum, måste börja rensa ut det nu i veckan, sortera massa grejjer på vad man ska ta med sig i flytten, uff, va jobbigt det lät..

Kommentera inlägget här :