biirsta

Ellu!
Alltså det här med att blogga är ju som sagt inte min grejj.
Blir ju ganska glest mellan uppdateringarna... menmen
Tänkte skriva lite strunt idag i alla fall.
Dagen hittills har sett ut som så att jag vaknade vid 9, vid 10 åkte jag iväg till AF, sen vidare in mot birsta.
Spenderade cirka 2 timmar i birsta och kom hem ett par svarta jeansshorts från monki, ett svartvitt linne från H&M och en vit bomulls skjorta från Cubus. Det blir väl kanske till att ta på sig i helgen.
Måste säga vad skönt det är att gå själv på birsta, det går så snabbt och smidigt, dock kanske inte lika kul då man inte kan be om smakråd. Menmen
Väl hemma från birsta städade jag lite på rummet och dammsög resten av huset.
Nu ska jag väl strax iväg på spinning, seeen vette tusan vad som händer.
Ciaaooo

Kommentera inlägget här :