Ångest?!?

Ja som sagt så är sista ansökningsdagen till högskola/universitet IMORGON.
Jag har hunnit skicka in och ändrat min ansökan 4 gånger nu... alltså, kan man vara mer förvirrad än så?
I ena stunden känner jag mig jätte säker på en sak och i andra sekunden känner jag mig jätte säker på något helt annat. Jag bli galen!!!
Samtidigt får jag smått panik att tänka över att det jag väljer måste kännas rätt för att det är typ nu eller aldrig det handlar om...
Så idag ändrade jag min ansökan för sista gången (förhoppningsvis) sen känns väl det lite sådär kanske, men det gör ju i princip alla utbildningar för mig så det ärlika bra att bara köra på vad som helst känns det som. Sen får jag väl se om jag lyckas komma in och OM jag kommer in får jag se om pallar trycket eller om jag helt enkelt söker om en annan termin. För svårare än så är det inte.
Och det är typ det bästa jag har kommit fram till under dom här dagarna: Funkar det inte, så skitsamma, testa något annat!
Man måste ju vara lite positiv

Kommentera inlägget här :