thoughts

Idag är sista dagen för att svara på antagningsbeskedet.
Jag har inte svarat, vilket betyder att det inte blir någon Västerås flytt för mig, inte nu i alla fall.

När jag fick reda på att jag kom in så var det med blandade känslor, samtidigt som det kändes roligt och spännande så kändes det också förvirrat. Jag var ju inte säker på om det verkligen var rätt val, om denna utbildning var rätt för mig.

Nu sitter jag här arbetslös med inte så stora hopp om att få jobb, sysslolös om dagarna.
Frågan jag ställer mig är : Vad väntar du på Lina? Vad kommer hända här hemma som du kommer att missa om du pluggar? Ingenting.. det är precis så det är, ingenting kommer att hända och jag kommer förmodligen inte gå miste om något.

Om jag inte hade varit så jävla eftertänksam och fånig så hade jag svarat ja på antagningsbeskedet. Då hade jag inte varit fast här i Timrå ytterliggare ett år eller mer.

Det känns som att jag kommer inte få ut någonting vettigt av det tiden jag kommer vara kvar här hemma.
Jag borde kanske ha börjat plugga nu med detsamma.
Men det får vänta ändå
tills jag vet bättre

Kommentera inlägget här :