"sundsvallbyxan"

HAHAHAHAHHAHHAHAH
HAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!

Har ni läst ST idag???
"Sundsvallsyxan" hahahah jag får nå fel, så jävla komiskt. Ni vet dom där adidasbyxorna som varenda unge går omkring med? Dom så kallade fjortisbyxan som jag vill kalla dom. Det har tydligen gjorts en undersökning att dom har sålts mest i Sundsvall.... hahah va?? Fan va felande. Jag förstår inte dom som går omkring i dom till vardags, typ på skolan? Finns ju fan inger mer osmakfullt än dom! Okej om man har dom på träningar osånt eller när man är hemma och bara slöar. men aa. Fan va pinsamt att Sundsvall ska bli känd för ett par jävla träningsbyxor.

Igår var jag med tjejerna på lite fest hos André, det var väll trevligt. Blev lite vattenpipa oså. Lite mysstämning oså, passar utmärkt det. Fast ja, jag var inte hemma förns 4 inatt.... fast att jag åkte från André 12.... men det tar vi en annan gång!

Måste ta nått och käka nu ja, hungrig tjej.

Kommentera inlägget här :