Get on

Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel, lev med det.

Tar efter Krunes visdomsord där, ibland gör man rätt ibland gör man fel.
Ja så sant så. Dock tänker jag inte tänka och känna efter så mycket nu,
får man bara se hur det slutar liksom.
Om jag känner efter så mycket blir det bara kaos.
Jag är ganska duktig,
jag övar på att tränga bort dom där tankarna som
jag inte vill ska komma upp i huvudet.
Men ibland gör dom de ändå och då blir jag osäker,
grubblar och försöker se saker ur andra synvinklar.
Jag måste sluta med det nu.
Måste göra något för min skull som gör mig lycklig och inte olycklig..
Har gett upp alldeles för mycket av min tid nu för ingenting?
Dags att släppa det nu...

Förstår om ingen fattar vad jag yrar i här, men det är inte meningen heller.
Kan inte skriva too much heller, då blir det för genomskinligt.
Skriver för min egen skull, pepp talk.
För det här är svårt, väldigt svårt

Kommentera inlägget här :