saosin

Jag sitter och lyssnar på saosin just nu, det var väääldigt längesedan sist. Har nästan glömt en del av musiken jag brukade lyssna på förut. Man ändras ju i smaken hela tiden, men viss musik består ju ändå. Min lilla tid när jag var nåt jag inte är lika mycket av nu längre iaf så lyssnade jag ju på massa sånna här band. Bra musik.

IGÅR kväll såg jag på walk the line! En jättebra film faktiskt, handlar om Johnny Cashs liv, bra musik och massa sånt. Värd att se.

Har upptäckt att nu när jag klippt mig igen, lite sådär kortare.. så försvann mina flickiga/gulliga/oskyldiga drag, nu ser jag lite hård och kantig ut igen haha. Men det är väll lika bra det. Drog på mig ovanligt mycket smink och tog lite bilder.



Jag älskar den här låten:

Kommentarer :

#1: Emelie

Skit cool bild !

skriven
#2: Anonym

jag älskar walk the line!

skriven

Kommentera inlägget här :