Västra Frölunda

Sitter här med en ansiktsmask kletad i fejjan, lite babylen hud är ju inget man säger nej till. Även om den inte blir babylen så är det ju alltid nåt...

Idag har jag pluggat på som fan, skrivit både krönika och dagboksgrejjs till svenska c. Och just nu sitter jag och jobbar lite halvt med historia uppsatsen. Men tro på fan att när man ska skriva ut skiten så fungerar inte skrivaren. Det blev dååån dimpen då alltså kan jag tala om! HUA jag skrek och hade mig, världens hets. MEN sen kom jag ju på att jag kan skriva ut på skolan, efterklok som man är.

Lite ångest att jag inte drog till gymmet idag, men behövde verkligen plugga så det får blir imorgon istället. Fast skulle behöva plugga på som satan då med så jag får se hur det blir. Man brände ju på som sjutton på idrotten idag i alla fall, innebandy, sköjsigt var det.

Jag saknar sommaren som en idiot också, GOD, give it back!!!
Jag vill känna den underbara känslan igen, sommarkänslan, fyfan va härligt allt var då.



Kristian Anttila, han är sommaren 08' för mig!


Kommentarer :

#1: Anonym

Åhooo smutser är min sommar 08

skriven

Kommentera inlägget här :