Vart tog skillsen vägen?

skills och skills vill jag ju inte påstå.. men jag fick tillbaka mitt GH3 av syrrans kompis häromdagen. Bara för att så satte jag mig förut och skulle spela lite, men äsch då, det gick inge vidare bra. Färdigheterna har tappats p.g.a. att man inte spelat på sketa länge. Klarade i alla fall fyra nya låtar på Hard - the seeker, can't be saved, paint it black och ruby.

mhhmff. idagidagidag vet jag icke vad som sker.. ovanligt...
Mamma och Pappa är ute på motorcykel utflykt som vanligt, fick nyss ett mms av mamma där det var en bild på dom när dom satt och fikade någonstans, lite halvmysigt.

HAHA alltså småbarn, dom kan vara roliga ibland. Förut när jag var ute med hunden så satt det 4 ungar på en studsmatta, dom var väll i 6-8 års åldern, det roliga var att dom satt och sa olika svordomar. En tjej ba" ska vi säga svärord?" "jag börjar..... Fan" hahah det var skit roligt att lyssna på, dom försökte verkligen vara tysta också så att ingen skulle höra.

Min syrra hetsar på mig för att jag spelar samma låt om och om igen, silverstein - my heroin. HAHA, men den är sjukt bra.

Svinigt varmt idag också, kanske ska sätta mig i solen och steka lite.
.. aa så får det nog bli!
HÖRS DÅ

btw. LillAxel fyller 15 idag! Grattis till han

Kommentera inlägget här :