Sleten

Hallåhej

Kom hem från Ewe för en stund sedan. Blev en helt okej kväll ändå igår. Tror jag.
Vi satt först bara i lägenheten, jag ewe och camilla och fixade oss sjöng lite sing star osv. Sen runt 23 så tyckte vi att det kanske var på tiden att bege oss ut. Så vi fixade skjuts och hamnade slutligen på Puttes 17års fest i Johannedal. Ja vad kan man säga, fjortisfest? Typ bara 93or, 92or och slibbiga killar där. hahah fan va elak jag är nämen, inte direkt folk jag skulle umgås med. Fick ju i alla fall träffa old friends of mine som man inte träffar alls nuförtiden, vilket är sjukt tråkigt. Så plus på det i alla fall!

Jaja, vi kom väll tillbaka till lägenheten runt 2 halv 3 tippar jag på. Och då blev det svullning av nudlar, chips och dricka och så såg vi film. Runt halv 5 blev det väll tyst.... tills Camilla började snarka.

Ja så var då gårdagen.
IDAG vaknade vi runt 10, drog till Indiana runt 12 och köpte lite fetmat. DOCK tog jag en sallad, tappat suget för pizza helt enkelt.

Hmm,
orkar inte skriva så detaljerat.
tror jag ska lägga mig och läsa
Hejja

Kommentera inlägget här :