Idol fjolla



Bara jag som tycker att den här låten påminner lite om viva la vida i introt? Nå visst fan gör den det. Jävla fjolla det där alltså. "Agneees". Ne huvva, sånt skräp kan man inte lyssna på. Förstår egentligen inte hur jag kunde lägga upp skiten på min blogg ;O När ska tv4 sluta producera nytt på nytt hela tiden genom idol? Liksom dom har sin stund i rampljuset sedan försvinner dom ju typ, det kommer ju nya "idoler" hela tiden, så dom gamla glömms ju bort. Nja tycker det där programets bästa dagar är över och förbi.

På tal om någonting helt annat.
IDAG har jag haft matteprov. ohoooho, det gick nog bra, kändes som så i alla fall.
Sedan så har jag varit på 60-års kalas också, mycket trevligt.

Imorgon är det ingen vanlig dag för imorgon är det MIN FÖDELSEDAG!!

Kommentera inlägget här :