December är en julmånad...

...och därför ska den också firas hela månanden igenom!
Just därför var jag lite onyttig så här på kvällskvisten. Gjorde mig en Milkshake, den blev god! Smakade lite som chailatte.
Mina ingredienser var:
  • Vaniljglass
  • Mjölk
  • Kanel
  • Smulad pepparkaka
  • lite banan
En liten julmilkshake sådär va. Smaskens, dock gjorde jag lite fööör mycket.

Snart måste man ju ta och inhandla julklappar också, alltid lika jobbigt. Jag gruvar mig oftast för att göra det, dock ska jag väll inte klaga som bara har syster, mamma och pappa att köpa till. Tur som inte har någon dyr-i-drift-pojkvän. Sen så finns det ju hur många fördelar som helst med att ha en pojkvän men det tar vi en annan gång haha. Har väll några små planer på vad jag ska köpa i alla fall. Hoppas bara pengarna räcker till!

Nu ska jag nog bänka mig framför tv:n eller något annat slappt.

Julkissen Simson!
klicka för större!

Kommentarer :

#1: linnea

va sugen jag blev på milkshake nu ;)

skriven

Kommentera inlägget här :