mamma, pappa, barn

Gårdagskvällen blev som så att jag, Camilla och Jesper åkte till selånger marknad då. Först åka buss från Timrå in till stan, sedan buss från stan till selånger, väldigt mycket bussåkande.

Jag och Camilla försökte vara positiva till att strosa omkring där (fast att vi båda vet att selånger är typ sämst), så vi gick runt och kollade på lite olika grejjer och skojjade och hade oss medans en mindre glad Jesper gick bakom oss. Jag hittade ett litet finurligt tuggummi paket som jag så gärna hade velat köpa. Men hade skit lite pengar på mig, så vad gör man. Det stod i alla fall "Boys are stupid, throw rocks at them" på den. WORD.

Jesper blev sedan sur och sprang iväg så Camilla och jag fick jaga han, sedan stod dom och "diskuterade" skit länge och jag fick stå på sidan om. Tillslut så fick vi med han tillbaka. Då köpte vi även en varsin 50 cl dricka. Sedan gick vi in någon skogsdunge och när vi kom ut så hade vi alla en varsin grogg i handen, haha! Sämst att min skulle lyckas bli starkast.
På lite bättre humör gick vi och satt oss på en bänk där Camilla matade mig och Jesper med langos. Men Jesper var fortfarande inte tip top, han var nämligen sur för att han inte hade någon snus. Snäll som JAG är så hetsade jag på Emil via sms att han skulle skänka snus till Jesper. Men ja, då vare bara att dra tillbaka till stan igen,.

Väl i stan fick Jesper sin snus och alla blev nöjda och glada. Vi små underåringar (jag,camilla och jeppe) traskade sedan vidare bort mot hamnträdgården. Himlans mysigt där alltså, massa gulliga lysen och sånt. Jag och Camilla låg i en stor rund gunga och Jesper puttade på den som fasiken, vi nådde nästan himlen. Jag och Camilla blev som småbarn igen, vi skrattade som om det inte fanns någon morgondag (poetisk jag är).

Men hungriga småbarn var vi också, så Camilla och Jesper (mamma och pappa haha) bestämde att lämna mig i några minuter för att traska bort till donken och köpa hamburgare. Så jag satt där själv på gungan och tittade på stjärnorna. Det var lite mysigt men samtidigt läskigt, kom en äcklig turk som samlade burkar. Han gick bredvid mig och tittade som fan, han sa hej också , shit hahah. När han gick bakom mig så skruvade jag på mig som fan, vem vet han kanske skulle ta en flaska och slå i huvudet på mig och sedan våldta mig. Ringde i panik till både den ena och andra men ingen som ville svara. Tillslut så försvann han ändå, den där äckliga turken.

Och tillslut kom Camilla och Jesper tillbaka, med hamburgare! Vi satt oss vid en trappa nere vid båthamnen och matade två orädda ankor. Trodde dom t.o.m ett tag skulle anfalla Camilla. Dom gick jätte nära henne, men dom var nog bara kär i henne och hennes mat.

Ja nu har jag skrivit tillräckligt om den här kvällen.
Vi åkte i alla fall hem runt 1 med Henke och Martina.

NU ska jag sova igen, närå men..
ja
Hej då

Kommentera inlägget här :