I'm lovin' it

Det är fint att vara ensam hemma ibland, händer inte allt för ofta för mig.
Men nu är både syster och mamma i birsta och pappa jobbar.
Så någon timme har jag för mig själv nu i alla fall.

SÅ. Sitter just nu med Håkan Hellström -Ett kolikbarns bekännelser skiva på högsta volym.
Sjunger/skriker för full hals med i låtarna
JAAG ÄLSKAR DET
Värsta sköna känslan.

Ochochoch jag älskar Håkans texter.
Samtidigt som jag blir värsta sprallig av låtarna så känns det som om hjärtat ska slitas ur kroppen på mig också.

"Det är mitt eget fel, vad som än händer med mitt hjärta. För jag har alltid vetat att du inte skulle stanna"
-
Brännö serenad
"Nu går jag bara förbi där jag försökte att få dig att le. Jag tänker aldrig på dig. Bara ikväll"
-
Magasingatan

Kommentarer :

#1: Linnéa

Jag har också varit hemme ensam och spelat musik på högstanivån ;) Härligt de.

skriven

Kommentera inlägget här :