Braig helg

Jag har haft en sjukt bra helg den här helgen. Det har varit full lägenhet då både jag och Emil haft peeps på besök. Camilla kom till Stockholm i fredags och det har varit så skoj att få festa och surra av sig lite! 

I fredags gjorde jag min sista dag på SK men börjar nytt jobb redan imorgon. Det kändes lite vemodigt att säga hej då till mina fina kollegor. Dom hade köpt blommor till mig och gav mig massa fina komplimanger som jag (som alltid) hade svårt att ta åt mig av. Så tacksam lver att ha fått jobba där!

På fredagen i alla fall så blev det AW på Berns med Camilla och Rebecka. Sjukt drag där som vanligt! Efter det drog vi hem till lägenheten för att förfesta med killarna. Senare gjorde vi pubrunda och dansade tills jag blev alldeles svettig.

Lördagen gick lite i samma spår, blev utgång på lite olika ställen, bland annat en karaokebar där jag måste ha skriksjungit nå jävulskt för min hals mår inte bra idag. Grym utekväll som slutade med att vi trillade hem klockan 05 (stört). 

Innan Camilla skulle catcha flyget tillbaka till Umeå så passade vi på att bruncha och snacka av oss lite. Riktigt maffig brunch som slutade med sprängfylld mage. 

Nu är det bara jag och Emil kvar i läggan. Lite halvtomt men så äre. Om två veckor bär det av till Timrå en sväng över helgen, vilket jag ser framemot!

Nu har jag skrivit alldeles för mycket. Dags att avrunda helgen, det blir film och soffläge.

Vi kollade skidorna på storbild på jobbet i fredags. Sjukt spännande.

Drag på Berns

Toaselfies, standard

Karaokedags

Sjukt lite bilder har jag tagit i helgen.

Kommentera inlägget här :