Mina ögon

Idag valde jag att jobba hemifrån. Måste säga att den valmöjligheten är guld värd. Men anledningen till att jag jobbade hemma var för att mina ögon var blodsprängda och lite svullna.

Vet inte vad det beror på men det började i alla fall klia hur mycket som helst i mina ögon igårkväll, blev svullen, geggig och rödsprängd. Mysigt det låter. Trodde att det skulle ha gått över imorse när jag vaknade men det hade det icket. Hade väl lindrats lite men såg fortfarande inte klok ut.

Börjar fundera på om det var någon allergisk reaktion då jag vet med fakta att jag är allergisk mot äpplen och har reagerat på andra kärnfrukter förut. Åt lite torkad frukt igår (physalis, gojibär och mullbär) som jag tror kan ligga bakom.

Jaja, ingen katastrof direkt.
Mycket intressant läsning för er bloggläsare känner jag. Kanske bjuder på något mer intressant i eftermiddag.


Hadee!

Kommentera inlägget här :