Dienstag

Tisdag då - idag hade vi roliga workshops på jobbet som var en liten försmak på vårt varumärkesmöte vi ska ha imorgon (internt kallar vi det vinmöte då vi ska dricka vin och spåna kring föreningens varumärke). Tror det kommer bli topp! 

Efter joppet var jag iväg en sväng på ett annat möte så har väl landat i soffan för en stund sedan. Känner att jag inte riktigt vill va hemma för Emil har åkt på magsjuka och jag är LIVRÄDD att bli smittad. Tips för att inte bli smittad (förutom att käka vitpepparkorn) mottages tacksamt va! 

Vilket spretigt inlägg detta blev men jag måste slå ett slag för Asos också. Beställde lite kläder förra veckan som kom idag. Alltså.. Ett par jeans, tre tishor, en skjorta, en kjol och ett par skor för endast 1400kr, hur värt?

Fått en förkärlek för att dokumentera vardagen i svartvitt. Lite så som livet känns ibland.


Spegelslfie i nya brallor.

Nya skor, inbillar mig att jag kommer trivas i dessa till våren. We'll see.

Kommentera inlägget här :