13, 14, 15

Så fin dag jag hade igår ändå. Alla hjärtans fjantdag. Började dagen med att sova ut (så sköönt), sen mötte jag upp min moster Yvonne och min kusin Björn och fikade med dom på ett fik vid Mariatorget. Roligt att få hänga med släktingar! Sen kikade jag och Emil runt i lite butiker. Hitta såklart massa fint men köpte som sagt bara bombarjackan som jag visa igår. Eftermiddagen spenderade jag med att peppa Dante genom att göra mig iordning och fuldansa samtidigt, haha, tur jag var ensam hemma.

Jag och Rebecka råkade komma in gratis på Dantespelningen, så värt. Spelningen var helt okej men inte det bästa man sett liksom, därav skönt att man slapp betala för den.

Söndagen då, hmm.. Jag har inte varit utanför dörren på hela dagen trots att solen skiner (ops) men min dag har varit bra ändå. Just nu sitter jag i sängen och sitter och letar ny musik på spotify. Det är seriöst det bästa jag vet.


Fika med dom hära braiga personerna.
tröttsam egobild - utan filter?? Stort.

Dante!

Just nu: häng i säng

Kommentera inlägget här :