tankar om den så kallade bloggen

Hmm funderar på om jag ska bli lite mer "seriös" här på bloggen. På senaste tiden har jag mestadels publicerat bilder och någon musikvideo titt som tätt. Inte speciellt roligt.

Men att snacka om min vardag känns rätt trist också eftersom den är i princip rätt trist at the moment.
Söker jobb, gör lite småjobb för företaget jag jobbade för i somras, tittar på tv, spelar sims och tar någon promenad lite då och då. Jättekul liv, eller hur?
Jaja, förhoppningsvis löser det sig snart på jobbfronten så att man kan få in riktiga rutiner igen. Förvisso hatar jag rutiner och att leva i ett ekorrhjul men det är ju en trygghet å andra sidan. Hade inte varit fel att jobba järnet en period, spara massa pengar och sen dra utomlands på något skoj i några veckor. Sounds like a plan.

Kommentera inlägget här :