filmer

På två dagar har jag alltså hunnit se tre filmer. Tre?
*No lifer*
Men jag älskar att se film, speciellt när det visar sig vara en bra film som man blir lite tagen av och vill analysera i timmar efteråt.

Filmerna jag såg var av olika karaktär, men kan väl säga att det var tre kärleksfilmer i allafall. Jag såg two night stand, what if och the fault in our stars.
Two night stand var en helt okej komedi/tonåringsfilm typ, den får 3 av 5 linalikes. What if, med bland annat Daniel Radcliffe, kan jag gladeligen rekommendera, tyckte om den jättemycket. Mysig film som man blev kär av, så den får 4 av 5. The fault in our stars var bitvis seg, men gillar ju drama/romantikfilmer så den får ändå 3½ likes.

Väldigt utförliga recensioner av mig här, men ja. Ni får kolla upp dom själv om ni är sugna att veta mer helt enkelt....

Kommentera inlägget här :