En bättre dag

Igår var jag rätt likgiltig och less på i princip allt (mest uppsatsen). Men som alltid svänger mitt humör väldigt fort, från botten till toppen (hej manodepressiv?!) och idag är helt klart en bättre dag. Uppsatsarbetet flyter på (vilket det har gjort hela tiden så vet inte varför jag får sån pngest??) och boendet i Stockholm ser ut att lösa sig. Känner att det här med att leta boende i stockholm samtidigt som uppsatsarbetet inte varit så optimalt, det har väl gjort mig aningen stressad. Men nu när boendet ör klart kan jag chilla liite. Jag måste verkligen bli bättre på att tillåta mig själv att slappna av och inte ha för stor press på mig själv hela tiden. Tror att det är mycket av det som påverkar mitt humör. 

Nu har jag i alla fall jobbat på bra idag så nu tänkte jag tillåta mig själv en powernap ;)


// ångestfylld tjej_91

Kommentera inlägget här :