böcker

Jag har ju, lite såhär i efterhand, bestämt ett nyårslöfte som är att jag ska börja läsa mer böcker (helst en i månaden). Jag tycker verkligen om att läsa böcker men är väldigt dålig på att göra det. Har liksom dom senaste tre åren mestadels blivit kurslitteratur och inte så mycket annat. MEN nu sedan jag tog tag i det här löftet har jag lyckats läsa ut tre böcker på bara två veckor. Det är både roligt och avkopplande, så nu ska jag försöka hålla i detta!
Kom med massa braiga boktips vettja.

Nu senast idag läste jag ut boken Expeditionen - min kärlekshistoria, som i min mening var helt fantastisk och hjärtskärande. Läs här om vad den handlar om: https://www.adlibris.com/se/bok/expeditionen-min-karlekshistoria-illustrerad-utgava-9789113037554
Orkar inte skriva ut med egna ord, hehe.

Kommentera inlägget här :