Imorgon

Imorgon ska äntligen min risbuske till frisyr få sig en omgång med saxen. Så efterlängtat! 

Ja sen fyller jag även år imorgon. Blir en ny upplevelse att vakna ensam på morgonen och inte ha någon som sjunger för en. Jag har väl varit bortskämd med det förut kan man väl säga. Men bor man ensam så fåre gå ändå liksom! Blir nog en bra dag, att fylla 23 är ju inte speciellt så. Har snarare ålderskris jag... 

Men mycket som står på agendan imorgon. Måste köpa fika som jag kan bju på jobbet, frisörbesök på em ocj sen ska jag till Emils bror och hans sambo på kvällen. Har därav ägnat cirka två timmar av denna eftermiddag åt att sistaminuten shoppa julklappar till dom små som jag kan ta med mig imorgon. Är ändå nöjd med klapparna jag lyckades hitta på den korta stunden! Jaja.. Nu ska den här rishögen ta en dusch, eller kanske ett bad till och med.

Hörsheeej

Bort med det här gammhåret imorgon, tjoho!

Kommentera inlägget här :