yeyeyy

Shit så otroligt duktig jag är på att blogga... not
Ibland kan jag inte fatta varför jag ens har kvar den här bloggen. Men ja, det kommer och går hela tiden. Alltid kul att ha något att gå tillbaka till för att se vad man faktiskt gjort.
Och ja, just nu, är det väl inte mycket!
Har ägnat veckan åt hemtenta skrivande och jobb. Roligare än så blir det inte. Har ju även fått bekräftat nu att jag kommer jobba heltid 9 veckor i sommar, vilket innebär att jag endast är ledig de två sista veckorna i augusti.
Blir lite tyngd av tänka på det, bara för att jag inte kommer kunna umgås med vänner hemifrån eller mamma och pappa på hela sommaren i princip. Sommaren som för övrigt är den enda chansen på hela året då en verkligen bör ha tid till att träffa folk också, för på terminerna är man ju ändå i Umeå hela tiden ändå. Men ja, ska inte klaga, får tänka på att jag tjänar pengar istället.
Har ju hört att man kan köpa lycka för pengar, right?


Kommentarer :

#1: mamma

Ja så är det lilla gumman,men tänk att du ska leva under sommaren åxå vi får väl komma upp och umgås med dig / kram <3

skriven

Kommentera inlägget här :