problemo

Sen jag började jobba har jag haft väldigt fullspäckade dagar som har lett till att träningen fått lida. Det har inte blivit någon träning alls i princip, vilket jag har väldig ångest över då jag tycker det är skönt att träna och att jag mår bra av träna några pass i veckan.
Men det är så svårt att få det att gå ihop också, jag antar att OM jag verkligen vill så går. Som idag, då har jag varit i skolan från 9-15 och därefter på jobbet från 16-20. Visst finns det några enstaka timmar kvar på dygnet som jag skulle kunna ägna åt träning, men, det finns liksom ingen energi till det. Hur ska jag orka kliva upp och träna kl 6 på morgonen, sedan vara i skolan i ca 6 timmar och därefter jobba i 4 timmar, jag får det inte riktigt att gå ihop. Men jag vill ändå få det att gå ihop.
SÅ inför nästa vecka ska jag försöka lägga upp ett litet träningsschema där jag planerar in tider och dagar som jag SKA ägna åt träning trots jobb och skola.


Kommentera inlägget här :