Nöjd

Det här med att köpa jeans har aldrig varit någon höjdare i min mening. Det är någonting jag ofast gruvar mig för att göra då det är såååå svårt att hitta ett par som sitter perfekt. Mitt problem är oftast att antingen sitter dom bra i midjan och blir då för stora i benen eller så sitter dom som en smäck på benen och är för små i midjan.
Idag hade jag gett mig fan på att jag skulle köpa ett par riktiga, bra jeans. Då det var 100 år sen sist i princip. Har kört med mycket stretchiga jeans, typ dr.denim som det är sämst kvalite på. 
Började i alla fall med att testa tre par jeans som alla satt förjävligt, så var nära på att ge upp där. MEN istället för att ge upp så frågade jag om hjälp. Och hjälp fick jag. Så tillsist provade jag ett par som satt som en smäck och kunde då självklart inte låta bli att köpa dom.
Här är dom: ett par från Levis curve kollektion, dom heter Highed rise skinny.
Kommer definitivt köpa denna modell något framöver fast i en annan tvätt, supersnygga!
 

Kommentarer :

#1: Fanni

Assnygga! Vilka killerlegs du har!

skriven

Kommentera inlägget här :